ارزش خرید لپ تاپ استوک


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 18 مرداد 1401
بازدید : 1238
نویسنده : احمد

 

اگرچه تهیه لپتاپ دست دوم خطرات خاص خود را دارد و همانند خرید یک خودروی جدید باید به بررسی آن بپردازید و اقدامات احتیاطی مختلفی را در نظر بگیرید، اما هزینه پایینتر باعث میشود تا این خرید به صرفهتر گردد. هنگام خرید لپتاپ دست دوم به چه نکاتی باید توجه کنیم؟ در این مقاله ما روشی شگفت انگیز برای خرید اقساطی کالا و استفاده از خدمات مختلف بدون ضامن را به شما معرفی کرده ایم. امروزه مهمترین وسیلهای که برای هر دانشجویی باید تهیه کرد لپ تاپ است؛ به خصوص در این دوران که با وجود همهگیری ویروس کرونا، همچنان ممکن است برخی کلاسهای آموزشی به صورت آنلاین برگزار شوند. برای متقاضیان در نظر گرفته می شود و این حاکی از تمایل زیاد افراد برای خرید اقساطی است، تا پرداخت نقدی هزینه ها. در این مطلب همه مواردی که باید درباره خرید لپ تاپ دست دوم بدانید، آورده شده است.

 

گرافیک 2 گیگ به بالا .

رم 4 به بالا و گرافیک 2 به بالا دارن . مثلا لپ تاپ MSI مدل GT60 و مدل GT70 با کانفیگ سخت افزاری فوق العاده خوب ، برای بازی طراحی شده . چون اکثر لپ تاپ ها رو چند منظوره طراحی می کنن . بازی به دلیل اینکه احتمالات و اتفاقات زیادی رو در خودش جا داده و پردازش های گرافیکی سنگین داره باید لپ تاپی رو انتخاب کنید که کانفیگ مناسبی داشته باشه . حداقل 6 گیگ . پیشنهاد من به دانشجویان رشته معماری و عمران اینه که تا حد امکان از دسکتاپ استفاده کنن . پردازنده core i5 و core i7 . گرافیک 2 گیگ به بالا . البته شرکت های تولید کننده لپ تاپ برای بازی خورها لپ تاپ های مخصوصی رو طراحی کردن . با این لپ تاپ ها تا حد زیادی میشه گفت که کارهای گرافیکی بدون مشکل و وقفه های طولانی انجام میشه. در واقع اینجوری نیست که لپ تاپی مخصوص رشته های معماری و عمران داشته باشیم .

ساز و کار این فناوری به این شکل است که گوشی ها می توانند به وسیله تبدیل های مخصوص، به فلش مموری ها متصل شوند. امروزه شرکت های دیگر گوشی سازی که در رقابت با صدر نشین این صنعت یعنی سامسونگ این غول کره ای، هستند هم گوشی های موبایل با کیفیتی را به بازار عرضه می کنند. تنوع گوشی های موبایل تنها در امکانات و قیمت آن ها خلاصه نمی شود. در نتیجه این امر، به رقابت تنگاتنگ این رقبا بیش از پیش دامن میزند. سامسونگ، هواوی، اپل یا شیائومی؛ کدام برند؟ به همین دلیل اغلب خریداران تمایل به خرید گوشی موبایل از صدر نشینان این جدول را دارند. در جریان رقابت غول های گوشی سازی در دنیا، ما به هنگام خرید، در میان انبوهی از انواع و اقسام گوشی های موبایل با امکانات و قیمت های مختلف سردرگم می شویم. در این حالت شما به راحتی می توانید بین گوشی و فلش مموری، عملیات انتقال اطلاعات را انجام دهید.

مجله اینترنتی بهترین لپ تاپ سونی

ایسوس بزرگترین تولید کننده مادربورد در دنیا است و همچنین از آن به عنوان یکی از شناخته شده ترین کمپانی های حال حاضر دنیا در زمینه طراحی و تولید سایر سخت افزارهای رایانه ای نیز یاد می شود. از لپ تاپ ایسوس با رده متوسط نیز می توان برای انجام کارهای حرفه ای و سنگین استفاده کرد. این رده از لپ تاپ ها از حیث امکانات سخت افزاری کاملا متنوع هستند. از جمله محصولات برجسته این برند مشهور آسیایی می توان به: لپ تاپ ایسوس، تبلت، All in Oneها (کامپیوترهای همه کاره)، مادربورد، کارت گرافیک، مانیتور، تلفن های همراه هوشمند، کیبورد، ماوس، درایو نوری، انواع کارت های حافظه، تجهیزات مربوط به شبکه، ویدئو پروژکتور و … رایج ترین مدل موجود در بازار هستند. عموما از نمایشگری بین ۱۱ تا ۱۷ اینچ برخوردارند و وزن آن ها از ۲ تا ۳٫۵ کیلوگرم نیز می باشد. نوت بوک ها در واقع سایز کوچکتری از لپ تاپ هت هستند که به مراتب از قدرت سخت افزاری و مانور نرم افزاری کمتری نیز برخوردارند.

 

مجله اینترنتی بهترین لپ تاپ ضد آب

اگر قصد خرید تبلت برای کودک خود دارید و یا بهدنبال یک تبلت دانش آموزی خوب هستید، میتوانید روی این مدل حساب باز کنید. این مدل از کیفیت ساخت، صفحه نمایش و عملکرد خویی برخوردارست و از بهترین تبلت ها در این کلاس قیمتی محسوب میشود. تراشه هشت هستهای Kirin 810 نه تنها از عهده اجرای برنامههای روزمره از جمله مرور وب و پخش محتوای چندرسانهای بر میآید، بلکه میتواند بازیهای روز را هم به خوبی اجرا کند. در واقع M10 جایگزین ارزانتری برای “Tab P10” است تا بتواند در بازار اشباع و رقابتی این روزها حرفی برای گفتن داشته باشد. عملکرد رضایت بخش و ویژگیهای عالی (اما بدون پشتیبانی از خدمات گوگل) در کنار ظاهری هوشمند، این مدل را به یکی دیگر از گزینههای عالی برای خرید بهترین تبلت تبدیل کرده است. “Huawei MatePad 10.4” را میتوان یک تبلت میان رده جذاب با مجموعهای از ویژگیهای خوب در نظر گرفت که با قیمتی مناسب در دسترس طرفدارانش قرار گرفته است.

  

"مجله اینترنتی بهترین لپ تاپ تهران"

مجله اینترنتی بهترین لپ تاپ ایران

از بسیاری جهات میان Surface loptop و نمونه ی Macbook Pro ساخت مایکروسافت، شباهت های بسیاری وجود دارد. این محصول در سال 2017 با قیمت فقط 999 دلار عرضه می شد. سرفیس پرو 2017 اگرچه عملکرد مطلوبی شبیه به مدل هایی مثلMacBOOK ندارد، اما دست کم از نظر قیمت به صرفه بنظر می آید. خصوصیات دیگراین دستگاه عبارتند از اسکلت آلومینیومی، ضخامت و وزن کم، طراحی منحصر به فرد، دسترسی محدود به پورت های اتصال( فقط پورت USB C و جک هدفون) و نداشتن سیستم خنک کننده است. اولین ویژگی این لپ تاپ، شباهتش با Ao MacBook است. نرم افزار سیستم عامل نصب شده بر روی این لپ تاپ، Windows os است که قابلیت هر برنامه ای را ندارد. علاوه بر این، از جهاتی نیز به surface Pro شبیه است، اما در نوع خود، بهترین و زیباترین می باشد. در واقع می توان گفت که زمینه ی اصلی این مدل، برگرفته از لپ تاپ های ساخت مایکروسافت با اندکی تغییرات است. ولی شما می توانید با حذف این نسخه، از نسخه ی جدید windows 10 در این دستگاه استفاده کنید. 

برای اطلاع درباره بررسی لپ تاپ g513 و لپ تاپ مناسب حسابداری روی لینک های رنگی کلیک کنید.

تبلت سامسونگ Tab A7 Lite یکی از بهترین تبلت های ۲۰۲۱ محسوب میشود. اگر نگاهی به سخت افزار این مدل بیندازیم، متوجه اقتصادی بودن آن میشویم. تبلت بلک ویو Tab 8 برای رفع نیازهای عادی و روزمره عالیست و با توجه به قیمت زیر ۵ میلیون تومانش، میتواند یک انتخاب به صرفه و عالی باشد. این تبلت عالی با قیمت مناسب بسیار کاربردی بوده و با وجود قیمت مقرونبهصرفه خود، قطعاً میتواند از پس وظایف اصلی به خوبی برآید و شما را برای خرید متقاعد کند. این تبلت سامسونگ برای دانشآموزان مناسب بوده و به عنوان یک تبلت دانش اموزی شناخته میشود و با استفاده از پردازنده مدیاتک MT8768T عملکرد متوسطی دارد و بازیهای سبک با جزئیات پایین را بدون مشکل اجرا میکند. این مدل که به نوعی بهترین تبلت ارزان هم محسوب میشود با بلندگوهای Dolby Atmos با صدای واضح و باتری خوبی که دارد از ارزش خرید بالایی برخوردار است. یکی از خوش قیمتترینهای بازار که در لیست بهترین تبلت با قیمت مناسب جایگاه ویژهای دارد. 

برای اطلاع درباره لپ تاپ برای وارزون  و لپ تاپ مناسب ترید روی لینک های رنگی کلیک کنید.

با حداکثر 16.6 ساعت عمر باتری ، TUF Dash F15 را از برق جدا کرده و در خلوت بع ادامه کار خود بپردازید. از پهنای باند بسیار زیاد آن برای اتصال یک GPU خارجی برای تقویت قدرت گرافیکی خود برای بازی Ultra HD یا رندر سه بعدی استفاده کنید. پشتیبانی از DisplayPort ™ 1.4 به شما امکان می دهد دو صفحه نمایش K4 را در 60 هرتز یا یک تلویزیون یا مانیتور K UHD8 برای تصاویر همه جانبه و واقع بینانه متصل کنید. عمر باتری با کارت گرافیک NVIDIA® GeForce RTX ™ 3050 Ti ، پردازنده Intel® Core ™ i7-11370H و نمایشگر 60 هرتزی در حالت بی صدا تست شده است. فناوری شارژ سریع در حالی آزمایش می شود که دستگاه با آداپتور پیش فرض موجود در دستگاه خاموش است. Thunderbolt ™ 4 با 4 برابر توان USB 3.1 ، اتصال سریع به طیف وسیعی از دستگاه ها را ارائه می دهد. 10 vary متفاوت باشد. عملکرد ممکن است بر اساس پیکربندی سیستم متفاوت باشد. برای ایجاد تنظیمات مشابه دسکتاپ در هر نقطه ، به یک ایستگاه متصل شوید.





:: موضوعات مرتبط: لپتاپ استوک , ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








وبلاگ تخصصی آموزشی و تکنولوژی به دنیای آموزش خوش آمدید... هر آنچه را که میخواهید اینجا یاد بگیرید.

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان عاشقانه ها و آدرس delbaraneh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com